Finally

Whoho igår fick jag äntligen min kamera så glad=). Under granen i julas så stod det ett paket från min Felix med detta rim på..

Kan ni gissa vad jag fick?
Jag fick en shuffle och en kamera som jag önskat mig men tyvärr så låg det ingen kamera i paketet:S, utan jag fick ist en teckning..

Och igår så kom den äntligen (några dar?XD) Jag tycker om den skiiiiitmkt i vilket fall=).

Idag är det sista dagen på lovet oh sån ångest vill inte tillbaks till allaa läxor har inte pluggat ngt:S:S ska försöka att plugga lite idag men först så ska jag gå ut och grilla med några skitungar vad ska ni hitta på?

Ha det bra pussar steph!

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ Hong Kong

Haha tyckte det var ganska komiskt, "Det du ville ha men tyvarr var slut" :) I ovrigt ganska sott :)

2009-01-07 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0