HELLOO!

...  allt braa ?

Ojjj.. hur ska jag borja ? . . . . .  Forst och framst GOTT NYTT AR!!  :D:D
Hur ar det i sverige ?  vad jag har hort ar det kallt...usch!   har ar det inte super varmt heller...  lite vaxlande vader, idag va det jatte kallt pa morgonen, sen blev det asvarmt...  weird.  
IDAG:  Akte in till kina med mamma o dennis for att shoppa, senare pa kvallen gick vi pa nan brollpp..    valdigt skoj!  :)
Och nu sitter jag har och bloggar lite.. :)  

Manga har fragat : HAR DU SHOPPAT MKT ?  

inte jatte mkt an!!!  finns sa mkt jag vill ha !!
shoppingen harborta ar definitivt mkt mkt battre.. ingen GINA .:D  THANK GOD!
har ar det mkt pals ( fake ofc)  som galler! och vastar!!  och fransar!!! och hmm..fargglada kangor..
 vissa har verkligen jatte fin stil!  sa avundsjuk.  -.-  

BTW steph: Kollade lite pa klackar idag! AH GUUUUD! jag skojar inte... ville ta en av varje pa varje hylla ! :D  Sag oxa RODA SULOR, u know what i mean ;)  ;)  hehe!  SAY HELLO TO YOUR NEW PUMPS ;)  

Iman ska jag aka hem igen... (macau)  ... och da ska jag pa nan behandling med min moster.. himmelskt!  :D  

Jag glomde kabel till kameran i Macau ;( sa kan ej visa er bilder :(   FFFFFFFFFFFFF

Nu ska jag gitta.  
Tudiluuu! 
PS:  Frankie o minnie halsar!  :)

KICKI
 




Kommentarer
Postat av: Steph

VAAHH? omg tappar hakanXD whiiii happpyyy och mycket avis hoppas du fick en bra nyår=) hälsa tebax till frankie och minnie. naaww längtar mer än någonsin till nästa vinter=). Ha det så super duper bra och sorry att jag ej kan svara på dina sms-.s. All my love steph

2009-01-01 @ 21:12:33
Postat av: frida

Heej :) hoppas du har det skit roligt i Kina :D Tjejkväll nån dag med! Jag får abstinens!: P Pussar love youmy bitch :) <3

2009-01-02 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0