Hemma igen & trött!


Är just nu shit trött.. sov väldigt dåligt igår natt :S

Fick som sagt min surprise igår :) 
IGÅR;
Skulle möta folket kl 14:20 vid pressbyrån. Så när jag skulle av bussen så såg jag bara att KP var där.. Då trodde jag att steph o dem var på väg eller nått..Så jag o Kp stod där en liten stund, men till slut bestämde jag mig för att ringa steph o kolla vart hon var.. men INGEN svarade, varken hon eller Muff eller Felix svarade :S 
Till slut åkte jag o KP själva till GBG.. lite panik jag fick för jag visste INTE att vi skulle åka dit själva.
Sen när vi va framme så gick vi i Nordstan i FLERA timmar tills steph, muff o felix kom -.-''  
Osen gick vi till nån resturang o åt..väldigt mysigt :)  efter det så bestämde vi för att GÅ från nordstan till biografen.. lite svårt för mig o steph, för vi hade klackar.  När vi var framme så fanns det inga platser kvar :S så vi tog spårvagnen till stugan.  Under färden så var den nån jävla äckel som pratade med oss.. först ropade han på mig ; kinees, vill du ha lite kärlek ?  ..  Nej sa jag. o sen ropade han på steph.. o då började Felix mucka lite med honom :P :D   haha. Lite roligt.. men det va inte så roligt just då. jag va skit rädd o ville av spårvagnen. osen började äckeln fråga om vi två ville k%(&/ med honom .. odå sa felix nått o då började äckeln skryta om att han har en 21:årig tjej hemma som han knullar hela tiden med och ville prova på något nytt nu. helt sjukt o det var  första ggn jag åkte spårvagn oxå :S.
Sen kom vi till stugan, dem hade fixat allt så fint.. ballonger o snacks o de. fick en cupcakes med ljus :')..   Spelade kort sen.. o kollade på film, men så somnade alla förutom Muffin, tillsammans ligger vi i en stor hög på soffan och sover som små barn xD 
IDAG; jag vakande FÖRST!  osen började vi alla städa stugan... eller jag menar STEPH O MUFFIN O FELIX gjorde det ÅT OSS xD  haha.. jag o Kp stack ut o gick på nån marknad. 
Sen åkte vi in till Nordstan igen.. med spårvagn -.-.   O där visades tydligt att vi var newbies :P   Vi visste inte hur vi skulle köpa biljett o att dem inte kunde växla pengar :P LOL.. sen gick vi lite i nordstan o sen åt vi.. osen gick vi till tågstationen o köpte tågbiljett.. sen stack jag o kp in till nordstan igen för att vi inte ville sitta i tågstationen o vänta 1,30 tim på tåget. Steph, muff o felix satt kvar o kollade på film med stephs laptop. 

Oojoj.. låååångt inlägg ... jag har tyvärr inga bilder.. steph har alla.. så förhoppningsvis kommer hon att lägga upp dem senare.

Nästa vecka på fredag ska jag träffa en annan grupp.."Linda gruppen"  för att fira min birthday igen :D  woho!  :D
.
TAACK för surprisen !  hade jätte skoj!  Love it!  <33 


Nu måste jag sluta skriva..ska duscha och decka i sängen
-K

Kommentarer
Postat av: keZo

GLÖM INTE BORT MOVIENAJT HEMMA HOS KP PÅ LÖRDAG! steeppphhh, prata med felix dirr (:



2009-01-27 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0