@ Macau

Hellu!  Om ca 1,5 vecka aker jag hem... 
Vill inte!
 

Sa vad har hant egentligen?
MKT kan jag saga :)  Har fatt uppleva nya saker varje dag. Dagarna har gatt sa fort, har inte hunnit gora allt jag vill gora an. och snart kommer min fodelsedag!  :D o jag vet typ vad dem har planerat :P haha BUSTED!     

 JUSTE!  jag traffade "jadestone" har i Macau!!   haha!  kan itne fatta det!  helt otroligt~  
 
Just nu sitter jag hemma hos Ziizi   och bloggar.:D   
hmm.. vad ska jag skriva ..:S  
Lever nu ensam hos min mormor.. :S mamma,pappa o dennis har akt till kina..o ska stanna dar i nagra dagar.. :S 
Har knappt traffat mina foraldrar (  forutom den dagen Jadestone kom till Macau, da va jag med dem, sen akte dem ivag igen... :S)  Lite Lonely jag ar xD  .. nee men jag har ju frankie o dem som jag umgas med for de mesta:)  Ikvall ska Minnie komma, filmkvall & donken ! :D  (  donken = Mc donalds, dem har oppnat en mc donalds har nedanfor mormor's lagenhet :D  vi ar stammisar!  haha)    



Ar Claes shockad over att jag fick ledig fran skolan ?  
HAHAHAHAHA!   han lar nog hata mig annu mer nu! xD  

Hur ar allt i skolan ?   :S Antar att jag har missat mkt! osa kommer jag att fa ta igen asmkt!! FFFFFFFF*//%*%^

Vill inte tanka pa det xD 



  Vill passa pa och GRATTA Antonio>>> THE SHAKER !! GRATTIS !!  Vet att du fyller ar imorgon :)
Ha en super nice sweet 18 :D:D  Grattis grattis annu en ggn... 
 

all my love always,
Kicki 

PS: Bilder KOMMER!! Har ej med mig usb till kameran...igen. .>.<''

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ Hong Kong last day

Helt otroligt att traffas pa det sattet^^ Det var inte ens planerat att vi skulle aka forbi dar, och jag var ganska saker att vi inte skulle det heller, men, nar man minst anar nagot... :)

2009-01-10 @ 08:09:23
Postat av: TheShaker

NAAAW Kicki!! Tack så jättemycke! Jag hoppas du har det bra i Macau. Vi alla saknar dig!!

2009-01-10 @ 11:43:41
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0