Panik!

Seriöst, SERIÖST hur svårt kan det va? Jag, Kezo och KP har plågat oss och försökt hitta på något till Kicki men det är helt hopplöst ingen aning om vad vi ska hitta på och nu är det verkligen PANIK:S:S. Vi har tänkt ut en massa saker men kan inte bestämma oss och är så rädd att hon kommer bli besviken:S usch usch. Hoppas att vi kommer på något snart!

Men hur är det med er?
Själv så är jag redan skoltrött vill bara bort och inte behöva tänka på något, men snart är det ju iof lov igen bara 2 veckor kvar eller något sånt så det kommer man klara:).

Nu ska jag titta vidare på lite ideer och sedan ska jag försöka plugga lite hoppas ni får en bra kväll hejdå!

PUSS STEPH

Kommentarer
Postat av: keZo

jaaaaaaaa, mitt huvud gör ont av all planering : (

kramar om vi skall fixa detta, det kommer bli bra i slutändan! I can feel it.

2009-01-20 @ 19:12:04
Postat av: keZo

jaaaaaaaa, mitt huvud gör ont av all planering : (

kramar om vi skall fixa detta, det kommer bli bra i slutändan! I can feel it.

2009-01-20 @ 19:13:38
Postat av: Kicki

:S:S

2009-01-21 @ 01:26:03
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0