people come & go.

... . Tänk att det finns människor där ute som bara tänker på sig själva, men det är precis så det kommer att sluta för dom...själva det är det dom kommer att bli, ensamma och tomma. För att folk tröttnar på egoistiska personer...livet handlar om att ge och ta...man kan inte bara ta och ta...till slut får man inget.   

Haallå!  det var ju ett tag sen man uppdaterade.. Har inte haft tid eller ork om jag ska vara riktigt ärligt.
hmm....  säg vad jag kan skriva om!?  förslag tack!  :)  


IMORGON; är jag typ ledig!  :D har inga lektioner förutom att gå på den här IV shitten som är kl 10:00 tror jag att det va.
Sen luncha med folket. Sen på kvällen ska jag ut med Linda, Jillian, Josse, Amanda, Johan & femman o käka på EEST..
lite nervös inför att träffa alal dessa människor :P

Har ingen kamera just nu :( Min pappa, som fortfarande är i Kina har lånat min kamera :S
så jag bjussar på lite macau bilder ist ;)







Tuuudiluuu! 
-K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Precis! Det handlar om att ge och ta... vet du att det är inte så lätt att ta från folk som bara tar också :O? :)

Har märkt att du gillar stå med benen i kors varje gång du tar kort :)

2009-01-30 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0