speechless.

... .  Heej!  har haft en super mysig kväll med tjejerna+ en kille :)
TACK för presenterna!  LOOOVE IT! :D
  fattar fortfarande inte vrf  just 338 ? :P
bara så du vet så har dem redan försvunnit nu ... gav dem till josse :D   hahahah.

Kvällen bestod av mat & tjööt. vi satt där från 18:00 till  kl 22:00 skulle jag gissa på. .. vissa  satt o spelade på johans & Lindas kub och jag & amanda höll på med Jossans mobil.. jag är grymt avundsjuk på josse som har en Xperia.. :(
Jag ska fan se till att köpa en ny mobil under sportlovet!  jag behööver en ny >.<
På tal om Sportlov..så har jag nu typ bestämt mig för att åka iväg ensam i en vecka :S  lite rädd när jag tänker på dt.. men dt ska nog funka :)   

Tooodless..
-K

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ Borås utan fungerande tangentbord

Haha, shit vad du slösar så fort du har pengar^^

138 betyder typ lycka eller rikedom detta livet. 338 betyder då alla liv.

Det var verkligen en trevlig kväll det :)

2009-01-31 @ 12:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0