Tisdag

Tjena hur är det med er?
Med mig är det bra=). Men min mobil är helt kaputt:S inte sönder bara död och vet inte vart laddaren är:S så om ni vill nå mig så ring hem!
Såg precis klart på ANTM 11 har inte sett den säsongen ännu så det var spännande ska börja följa den på tv nu=), så snälla avslöja inte vinnaren.
Måste också berätta att jag har börjat kika lite eller rättare sagt  mycket så nu har jag många olika förslag på planer till Kickis B-day=) excited, hihi ska bara se vad de andra tycker innan jag bestämmer mig. Ja det var allt för mig för tillfället ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorn, hoppas ni får en bra kväll och en bra första dag i skolan:S.
 
//  PUSSAR STEPH

Här nedan lite bilder från grillningen med familjen.


Strike a pose

Kommentarer
Postat av: TheShaker

Jag vet vem som vinner, å jag vill sååå gärna säga vem!!..XD

2009-01-06 @ 23:45:50
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: kickiiiii

NAWW..va gulliga ni alla ar!!

Astor in my HEART! :D:D:D xD hahahahahah!!

2009-01-10 @ 06:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0