Tjenare

Hur är det med er?
Själv så tycker jag synd om mig själv buhu skadade mitt knä på dansen i onsdag så nu har jag världens bula och blåmärke + att hela benet är uppsvullet:S:S:S:S, aja men det går nog över hoppas jag.

IDAG så hade jag engelska redovisning om en produkt som jag själv kommit på och uppgiften var individuell, mhmm Kicki jag stod där uppe alldeles själv och skakade:S. Usch gick inte så bra döpte produkten till JIZZ och ja jag vet vad det betyder + har hört sången-.-, därför jag valde namnetXD. Sedan efter det så gick jag Mariam och Felix på rättegång, det var faktiskt rätt kul, så imorn blir det antagligen ännu en redovisning=O.
Btw Kicki kom hem nu, spanska lektionerna suger usch usch hur ska jag klara mig? Claes gav oxå mig den sarkastiska blicken och frågade efter dig, men jag sa att du var bortrest och hade fått ledigt och då blev han shockadXD. Yeah yeah det var min dag hoppas er dag varit bättre=).

Pussar



Stella McCartneys kollektion 09 vad tycks? HISS ELLER DISS?
Jag älskar den vita gillar dock alla tre för de är rätt neutrala, svart och vitt<3<3.

Kommentarer
Postat av: kickiii

hahahah! hur kom det sig att du skadade knat ?



suck... jag komemr hem snart.. ..>.<

2009-01-10 @ 06:05:09
Postat av: Anonym

klantarsle.

2009-01-11 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0