I<3SHOES

Heej!
Hur är det med er?


Har nu ännu en gång läst på papperna har läst de om och om igen och nu mer än någonsin så vill jag åka... Seriöst allt känns skit "vänner" sviker, jag känner mig så ensam och övergiven. Jag vill bort och fy vad skönt det hade varit att läsa ett år utomlands. Mamma tycker jag ska ta chansen och hon stöttar mig men även om jag vill så är det ingen risk att jag kommer in för platserna ska lottas och jag med min tur-.- usch. Tänker bara på om man åker och allt blir skit, personerna som förut betydde så mycket för en, plötsligt skulle bli betydelse lösa:S:S, det är min största och enda rädsla, annars vill jag nu mer än någonsin åka...

Mitt pluggande står still måste ta tag i det, imorn ska argumenterande texten vara inne i svenskan och jag har inte ens börjat, så det får bli skärpning! Annars förutom allt så är det bra=) haha lite dramatisk ni får ursäkta men måste bara skriva av mig, ha det bra<3!

PUSSAR STEPH!

Ps: om jag endast fick dessa godingar så kanske jag skulle må bättre;) leopard skorna är från Christian Louboutin och de svarta från Alexander Mcqueen. Shoes the only thing that can cheer me up!


OHOH kärlek till den båda!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Om du verkligen känner dig för att åka på utlandsstudier, eller vad det nu kallas, tycker jag att du ska ta chansen. Låt inte din tur hindra dig=P

(Riktiga vänner stannar förevigt)

2009-01-30 @ 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0