ångest.

.. ... jag borde plugga just nu :S Men jag känner inte alls för att plugga, känner inte för något överhuvudtaget faktiskt. ..Och ju mer jag skjuter fram det blir skulderna bara större och sen när jag väl sitter där i sista sekund och inte gjort det jag egentligen borde ha gjort känner jag en viss ångest... :S:S alltid så.

IDAG; vaknade runt 10, underbart!:) Spanska stod först på schemat. det va eget arbete, så jag o steph stack till matsalen o käkade istället:P därefter Hisoria, kollade på film. osen slutade vi ! :D Wiiiiii. Det blev en liten runda i stan därefter och inte nog med det, en runda i knalle med mamma, jag är ganska säker på att det står 0 på kontot!! åhfyfan.


aja, NU ska jag plugga..wo oo hoo.. :S
tooodles.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

:( det är så för mig också. Jag har helt tappart allt. Jag läser två rader och så tycker jag att jag pluggat klart för dagen. Bäst är kanske att stänga av datorn för mig. Är den på slutar jag alltid med massa onödiga timmar åt inget.



Saknar Frankrike sååå btw... saknar kanske allt som har med bort från min dator att göra. Jag hänger för mycket på inget. Har några standard sidor som jag bara går in på efter varandra i hopp om nyheter men det brukar inte komma och så går det bara en timma, två timmar...



Varför sover jag så sent idag också. Måste bort från mina vanor verkligen. Det här kan inte fortsätta så -.-'

2009-04-01 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0