Do the catwalk...

... . . såådär, nu är jag hemma från den här så kallad modevisning. .
Antonio skötte sig jätte bra! göttgött!
Dock lite besviken med platserna. Det blev lite krångel.. Fick till slut sitta bakom Mats Molid ist..
Tillbaka till modevisningen.  Jag finner inga ord, kunde ha varit bättre, dem hade inte riktigt koll på ljudet  :S ljud o belysning är liksom dt viktigaste. och förberedelsen va inte så där super bra heller (t. ex  våra platser.) med tanken på att dem har planerat detta sen september.. så jag hade förväntat mig mer.. Det är vad JAG tycker.
Annars tyckte jag att showen va riktigt underhållande :P..speciellt modellerna..grymt bra :D
Shakisen va jääätte cute :D:D  naw.  och ZIKK (ett band) spelade under saft&bullar pausen.


Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Jag hoppas ni förstår att det är svårt att ha ett såhär stort projekt samtidigt som vi anordnar estettreornas dansföreställning, plus massa annat i skolan. Så bara för att vi började med det i september innebär det inte att vi hållit på med det konstant. Vi har stött på många hinder, vi fick tex smink och ljud- och ljustekniker i sista sekund. Dessutom har vi inte lagt ut en enda krona på det här projektet men ändå drog vi in över 2000:-



och era platser var reserverade, sen vad som hände med dem kan inte jag säga. Sen hoppas jag att ni har tillåtelse av mats för att lägga ut de bilderna där, för annars kan ni åka på ruskiga böter.



Men tack för att ni kom i alla fall, det värmer. Jag har modellernas information om ni fortfarande vill ha VÅRA modeller. Ni får kontakta mig i så fall.



Tack!

2009-03-24 @ 14:53:16
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Maria

Suck! för det första: Vi ställde ut extra stolar åt er så var glada över att ni fick några platser över huvudtaget. för det andra: vi fick MVG på modeviningen av MATS MOLID som du så fint har lagt ut bilder på, vet han ens om det? Eftersom han har gått catwalk och varit på diverse modevisningar och han ger oss MVG så måste det varit bra eller hur? Och jag tror att han vet liiiiite mer än dig gumman! För det tredje: Du har inte en JÄVLA aning om vad vi har förberett och inte! Du vet man ska inte ljuga så det där med att det var dåligt förberett det har du ingen aning om så du kan ju bara vara tyst om den saken! Som josefin sa också, att vi fick smink och sånt i sista sekund kan ju ha haft en påverkan inte sant? just det så du ska nog höra dig för lite innan du skriver skit om saker och lägger ut bilder!



och visst kan ni inte hitta egna modeller så ta VÅRA då...frågan är bara om vi lämnar ut uppgifter till er efter detta.



Tack för mig!

2009-03-24 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0