efter att ha sett filmen Twilight... .

 ... . .. . ett X antal ggr så bestämde jag mig för att köpa böckerna, Yes Kicki läser väldigt ofta..NOT :P
Ska bli skoj att läsa just TWILIGHT :D  Gick till Akademibokhandeln efter skolan idag för att köpa dessa böcker, men så fanns dem inte. Lite sur jag blev.. Åkte med mamma till Maxi sen senare och... tadaaa.. där låg alla 4 twilight bäckerna :D  Köpte dock bara 2an, 3an & 4an eftersom jag redan har sett 1an.

jag vet... i'm a freak! :P

Ne, nu ska jag kolla på film & unna mig en massa gottigheter :):) 
Ha en fin kväll!
Tooodles!
-K

Kommentarer
Postat av: arezo

är det där twilight böckerna? har aldrig sett dem sådär haha.

2009-03-14 @ 08:34:05
Postat av: arezo

bara sett med de orginella covern

2009-03-14 @ 08:34:59
Postat av: Jadestone is sick and not home

Jag har bara sett denna versionen av bôckerna :O

Men du kan ju inte kôpa alla fôrutom ettan :p

2009-03-16 @ 19:23:21
Postat av: VKP

Du borde ha köpt dem i engelska vers. MYCKET bättre än dem översatta, tappa totalt den "magiska" känslan! :)

2009-03-21 @ 23:50:38
URL: http://vkp91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0