En söndag att gilla!

strikes18.png photography image by XxemoxX_11


Helluu! allt väl ?hoope so :)
Med mig själv är det bara fint fint! :)


Idag vaknade jag vid 10, så himla trött var jag, men var tvungen att åka till pappas lager o packa upp lite nya varor som hade kommit. Gick ganska snabbt faktiskt.  Sen gick vi i knalle..och ja, sen blev det raka vägen HEM.
Och här sitter jag nu o bloggar & lyssnar på musik :)
Jag börjar blir riktigt trött på detta snö/slask väder alltså. Så tråkigt! VÅR KOM!
Igår
hade jag o min bror köpt hem en massa onyttigheter; glass, candiiii :D, Tjur piss ( Hustler ), chips... ja u name it.
och en himla massa filmer. .. tvingade honom att kolla på Tristan & Isolde oxå :)  yey! haha!  Men han gillade inte den :S  suck.  jag äääälskar den filmen! kan inte få nog av den :) 
va uppe till 3 AM.   Lite seg man kände sig efter all godis :S 

Nemen nu ska jag hitta på något.. lite uttråkad :( 
Tooodles!
- kicki.
 



btw, jag älskar kjell & company!! ;)  brukar gå in dit o köpa skrivafärg ( säger vi;) ) :D:D  och där står en CHICO i kassan som är muy muy bueno och väldigt trevlig,  ganska lik Nick J  :D melting. ..  

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Haha^^ Det ända jag tänker på när jag läser igenom detta är: "Så typiskt Kicki^^", på ett bra sätt alltså :O :)

2009-03-08 @ 21:43:51
Postat av: kicki

ahaaa?!?! WHY ?! :P berättaaaa! :D

2009-03-08 @ 22:52:00
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Vet inte, kan vara att jag läste om att folk kan fejka hela ens personligheter, så kanske är det inte kicki som bloggar, hur känner inte ens till bloggen O.O haha



Men detta gör dig till dig:

- Förklarar din dag dyster men slutar oftast med något positivt ändå

- Din "kärlek" till onyttigheter

- Toooodles!

- Hela Kjell & co. grejen och slutar med melting



Helt enkelt hela inlägget är så du :)

2009-03-08 @ 23:20:13
Postat av: arezo

ojojojojoj, kp är du jealous ännu elle? ;) hahaha

2009-03-08 @ 23:49:01
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0