GOOODMORGON!



. . . .. . alla sover säkert fortfarande :P men inte jag ! :D ska snart åka till tågstationen,  gbg med Linda :)
Fråga mig inte vrf jag inte ska åka med mina "lovers".. SCREW YOU ALL :P :)
Anyway, ser fram emot denna dagen med Linda :)  hmm vad mer har jag glömt förutom Gbg ?Joo jag ska kanske träffa klawitter efteråt...   osen blir dt hem, mysparty! woho!:D
Och jag lovar att jag ska ta kort denna ggn!  så dt blir lite mer livligare här inne :) haha! 


Ha en super fin fin fin fin fin fin x 1000 dag!
Toooooodles!
- kicki


Jaadiieee! läste din kommentar nyss :)  you made my day!  känner mig så REAL :D hehe! 

Kommentarer
Postat av: TheShaker

Jag är vaken och ska till skolan jag...^^

2009-03-09 @ 09:21:10
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Jadestone

OMG (tårögd) Du kallar mig Jadiieee :):)

Jag är också vaken och jag har skola idag :O

Men jag har studiedag på tisdag så jag komemr ner till borås idag måndag. Efterlängtade pokerkvällen. Sist var i sommras tror jag. Alldeles för länge sedan.

2009-03-09 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0