i'm goona burst in tears snart!!....

.. . . . . Åååh! Fattar ni hur mycket vi har i skolan denna vecka?!?!?!


Okej, Så här ser det ut:
* IDAG;                 SV prov + Geografi redovisning.
*IMÅN/ Tis :         Historia redovisning/seminarie
*ONS:                    MATTE PROV
*TOR:                    SPANSKA PROV
*FRE:                     NO PROV

GIVE ME A BREAK!
jag vet seriöst inte om jag kommer att klara av detta .. press&stress!
Är så lack på allt just nu .. . känner att stressen håller på att bränna ut mig.. :(
Som det ser ut nu så kommer dt inte bli mycket uppdatering(ca en vecka).. så vi hörs! :D
Toooooooodles!
-K
 
 (Ps: ren spegel jag har :P not. BTW! Jadestone kommer att gästblogga under veckan :P SURPRISE! :P och lilla jag funderar starkt på att börja träna på friskis och svettis med Kizo:) men tanken på att dt är så mkt i skolan just nu OCH för att jag är lat(A), som kanske går flitigt o tränar nån ggn i veckan så kommer jag att tröttna till slut o slutar gå dit..o då blir dt waste of money som Nautilus..pungade ut 3000 spänn!!! o gick dit kanske varannan dag i 3 -4 månader o sen slutade helt fast vi hade köpt årskort... :S lite det svider.. så måste fundera lite till.... jupp, that's all! :D ) 
 

Kommentarer
Postat av: arezo

woooorkout sessions with me honey!

<3 och det blir skönt att röra på sig..få lite mer energi (:



DU ÄR EN SMART O FLITIG PERSON!

håll ut bara (: snart är det helg igen skall du se .





puss!

2009-03-02 @ 19:55:38
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag ska börja på friskis så fort jag flyttat till borås=P bra gym där=P känner mig värsta hemma=P För att inte tala om alla man träffar på där^^ Det är ju i grund och botten varför man tränar, eller? För att bli sedd^^?

2009-03-02 @ 22:52:35
Postat av: arezo

ofta att man tränar för att bli sedd johan :p

2009-03-03 @ 08:59:06
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag vet :( jag borde inte tänka så... man ska ju träna för att vara hälsosam :) det är ju det, det går ut på :)

2009-03-03 @ 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0