jaa precis linda!

. . . . ... . snart kommer hon göra dt !  :D

Heeeej mina småttingar!  ALLT BRA ? 
:D med mig är dt suuuper bra :D   har ni märkt att solen skiner idag?! :D UTMÄRKT!
Vaknade med ett stort leende idag, plus att jag försov mig.. som vanligt. :)   HÄÄRLIGT KICKI! :D
Slutade 12:50, fikade på Viskan med pillepole/muffin, steph & wittarn. 
O nu är jag här och  små ler för mig själv :)  

Nemen nu måste jag städa mitt rum, ser ut som andra världskriget.
osen ska jag nog sätta mig ner o plugga Geografi. 

Vi hörs.
Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss! Puss!

Tooodles!
-K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Vad ska Linda göra?

Är det bara jag eller påminner inte blicken från hon på bild om Linda^^

Säkert bara jag xD

2009-03-11 @ 17:32:53
Postat av: Linda

Hon mena att hennes mamma kommer spärra kortet snart :P och vafan blicken påminner inte alls om mig >.<

2009-03-11 @ 20:20:07
Postat av: Jadestone

Jaha! Nu greppar jag^^

Vet inte, jag brukar tycka att folk liknar andra hela tiden.

2009-03-11 @ 21:15:00
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-11 @ 21:21:46
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0