Jadestone was here

A promise is a promise. Jag lovade Kicki att gästblogga här under veckan, och här är jag nu. Värsta pressen på mig eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska skriva, så om ni inte vill lösa en 10 minutare på ingenting kan ni lika gärna sluta läsa nu ^^


Vad jag tänkt ta upp, för er som trotts min varning vill läsa, är den ständiga frågan "Vem är Jadestone egentligen?", låt oss värma upp med lite grundfakta :)


Riktiga namn: Johan Le

Ålder: 19 år, född 90

Bor: Villa i Trollhättan för närvarande, förhoppningsvis flyttar jag tillbaka till Borås under sommar

Familj: Pappa, mamma och storebror

Vänster/Högerhänt: Vänster

Etnisk bakgrund: Kines


Varför Jadestone? Bakgrunden till Jadestone är att jag fått för mig att mitt kinesiska namn betyder något att jag är som en Jade som kommer till livet eller något sånt. Så började jag använda Jadestone till olika rollspel jag spelar och nu är det ett smeknamn jag gärna använder.


Jupp, här är lite kort om mig :) Ha det bra, ciao!


Kommentarer
Postat av: Jadestone

pust Hard part over^^

Totalt meningslöst inlägg jag vet.. =(

2009-03-06 @ 15:19:28
Postat av: kicki

tack!!:D

2009-03-06 @ 16:29:51
Postat av: Jadestone

Massa tack överallt :O men jag förstår inte vad du tackar för hela tiden=P

2009-03-06 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0