Jag förstår mig inte...

Daisy.jpg photography image by twilightobsessedx3.. .. på vädret, är så äckligt trött på det!

IDAG; last casting.. det gick överraskande bra!
18 + 5 modeller! :D   det va mest killar som kom o anmälde sig. Lite förvånad faktiskt. 
Hur som helst, TACK till alla som kom o anmälde sig, alla som deltog tipspromenaden ( BTW, Antonio har rättat, o vinnaren är en TJEJ som går på ESTETlinjen, ES07B!  hon heter... beep beep beep :D ), kontakter som vi fick av Bellini,  Dilan & m fl !!
Imorgon ska jag banne mig hitta en outfit till Femmans b-day-party. Önskade att jag kunde gå på Kizo&kristins spelning med ( LYCKA TILL <3)..men eftersom det är femmans 18års dag så måste jag vara där.  Stackars Witter som är tvungen att hänga med mig, när han egentligen vill sitta hemma framför tv:n o kolla på fotboll :D  förlååt.
och på Söndag är jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Femman:P  två dagars firande ni förstår :)  haha. nu vet ni hur min helg ser ut. sick.

Trevlig helg!
Tooodles.




Bilder från castingen




Kommentarer
Postat av: arezo

jag förstår att du inte kan komma..ha en trevlig kväll! hälsa femman grattis från mig (:

puss!

2009-03-28 @ 14:53:51
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Oh, hälsa Femman grattis från mig också :)

18 år, skit var länge sedan jag fylde 18, känner mig så gammal nu för tiden. Därför jag hänger här, får mig att verka yngre ut lol

2009-03-29 @ 00:03:48
Postat av: Lol

är inte du 90a?

2009-04-01 @ 20:00:28
Postat av: Anonym

fyllde inte du 18 för 1 år sen bara?

2009-04-01 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0