Jag har aldrig tur när jag få välja film..

.. . . gick på bio con á la Klawitter igår & dt blev Seven pounds. Den va dryg..:S hade förväntat mig lite mer..
Handlingen verkade vara bra men nopp, filmen va dålig :S vad tycker ni ?
Anyway, GOOmorgon! Allt väl ? :) Hope so.
Vaknade för en stund sen pga att min mormor ringde ..så vi pratade en liten stund..sen pratade jag med Steph .. o nu ligger jag här i sängen o slöar..
Idag händer dt inte så mkt.. ska nog plugga lite, surprise. osen få vi la se vad som dyker upp under dagen :)

Nä, nu är det dags för frukost,
men vi lär höras av under kvällen/dagen.
Ha en fin fin fin dag.
Toooooodleees !






Head down as I watch my feet take turns hitting the ground
eyes shut, I find myself in love racing the Earth
and I soaked in your love
and love is right in my path, in my grasp
and me and you belong

I wanna run, run smack into you
I wanna run, run, smack into you

 

 

... .. . .


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Nemen:O har en kompis som gick på Seven Pounds igår också:O

Btw Kicki, vart ladda du ner P.S I love you? Tankafett?

2009-03-01 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0