Mer sol tack


Oh vädret ute är helt underbart!
Idag var det skoj i skolan som sagt demokrativecka så inte direkt många lektioner. Idag kom jag till dansen fast den var inställd-.- så kunde haft sovmorgon men äsch jag hade med mig datorn så jag och Arezo tittade på gossip girl istället. Sedan var det dags för samhäll en plutt stund innan en föreläsning och sedan slutade vi. Eller alla andra men jag och min grupp + Kicki stannade kvar för vi äntligen skulle se Hamlet filmen. Haha kände mig som värsta proffset då jag förklarade när de andra inte fattade och kunde allt som skulle hända. Det var mys vi alla köpte en massa mat, sedan gick jag och Kicki till stan, tänk vi gick utan jacka=O haha kanske lite för optimistiska eftersom så varmt var det faktiskt inte.
Hon skulle därefter på handledar kurs och jag och muffin satt och gjorde vår natur. Så idag har man fått mycket gjort, hoppas er dag varit lika bra!

Pussar Steph!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in...lämnar ett avtryck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-18 @ 21:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0