Modevisning.

We could keep trying, but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back.

Runway-1-1.jpg Runaway image by emily-picturesblöööh... känner mig jätte seg.
Var så trött när jag kom hem, att jag däckade på soffan... gött.  Ska snart käka osen blir dt lite fiix.
IDAG; hade bara Naturkunskap o sen slutade vi :D stannade dock kvar i skolan för att lyssna på föreläsningen med witter & Antonio. sen har jag lunchat på Viskan con a la witter, o därefter gick vi hem till Felix där Steph befann sig. ..chillaxade lite & spelade Monopol :)
Sen tebax till skolan för F.U möte..   Tipspromenad nästa vecka, caféshop.  Och Casting nästa vecka oxå (Onsdag&fredag, om jag nu har rätt) Så kom gärna och delta !!  :)   
 Ikväll är det modevisning utanför Aulan..kl 20.00. ( INTE F.U's !!! ) Självklart kommer vi att vara där o kolla..front row ;) OCH vår lilla Antonio kommer att vara med o gå catwalk !  :D:D :O 
Ser fram emot det här..  Bilder kommer imån!  eller kanske t om ikväll om jag orkar :)
Btw, vår modevisning är den 29:e maj ;) Det kommer bli såå fabulööööös!

Hmmm...Har inte mycket mer o tillägga..
Ni får ha en suuuper mysig fredagskväll! 
Tooodles.
-K


Bilder;
Hemma hos felix.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0