När jag hör din röst.


.. .. Endast 2 lektioner idag!  snacka om CHILL :)
Steph va sjuk idag, lite tråkig dagen blev.  Men Witter-bitter-fitter har varit jätte snäll o tagit hand om mig som ett litet barn :) :P  
Efter skolan gick jag till körskolan o skrev upp mig på den här så kallad handledarkursen...Muffin & Fredster joinade mig såklart, tack :)  
Så imorgon ska jag dit efter skolan tillsammans med mamma&pappa, kommer sitta där i 4 timmar!  :O  jag kommer seriöst att somna :S  
Känner mig såååå EFTER... alla har redan börjat övningsköra och jag har liksom bara kört två ggr (om dem ens gilts!!!) suck*  kan inte ens växla från 1an till 2an.. i'm so screwed.

vet ni vad jag har märkt dem senaste dagarna ?  KEZO ! aldrig sett henne så där glad ( annorlunda glad) & NYKÄR ;)  Den här tjejen brukar för de mesta vara depp & negativ!!! :P men på sistone har hon varit .. hmm i dunno...glad ?  hon lyser av glädje :)    Såå jag är skit glad för din skull Kezo <3 :D:D Önskar oxå att man kunnde vara i den sitsen :)


Nemen, nu ska jag hoppa in i duschen. osen börja läsa min bok! :)
TOOODLES.
K

Kommentarer
Postat av: Arezo

awh, thaaaanx... i guess X) AND HEY, WHAT DO YOU MEAN BY DEPP & NEGATIV! JAG ÄR BARA NEGATIV! PUSS OCH ADJÖ VETTJA :D<3

2009-03-19 @ 07:37:49
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Arezo

P.S DU & KP HAR JU VARANN : D<3

2009-03-19 @ 15:53:47
Postat av: kicki

omg kezo.. O.O .. siick. nej. i'm left outside alone :)

2009-03-19 @ 16:23:03
Postat av: arezo

OMG IN MY ASS :D like you guys know what im talking about... kp om du ser detta, messa ett hjärta till kicki för faaeen! det är vår nu : D håkan,kärlek & droger! that´s what´s up

2009-03-20 @ 21:35:54
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0