Noooo

Usch vaknade nyss även om jag har världens längsta sovmorgon idag:S, och
vad ser jag när jag tittar ut genom fönstret? Snö ja det är snöstorm eller kanske
inte riktigt storm men snö  WTF?
Seriöst jag som tänkte kasta in mina kängor i garderoben och inte låta dem komma ut mer.. aja såg nyss vår nya plansch som vi ska ha till modelcastingen, den är väl helt ok inte direkt som jag tänkte mig men stackars lilla Felix har ju kämpat hela natten<3.

Så är ni intresserade på att vara med på vår modevisning så kom till sal 118 på bäckängsgymnasiet: onsdag 12.30-14-30 eller på fredag 13.00-15.00.


Ha det så bra  hejdå!


Pussar steph

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ school

Håller med -.- vadå snö nuu :/ värsta jobbigt.

2009-03-24 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0