Oveeeer!!



. . .. finally oveeer, ingen mer stress!  Matte B är oxå over, och HEJ til Matte C  :P
vart ska jag börja?!   Hmm.. PROV&inlämningar&redovisningar hela denna veckan ut.. Allt stress bara föll över mig. .. Jag är seriöst helt utmattad och slutkörd... Blandade känslor varje dag, mest pms humör :P   Stackars mina kära vänner :D behöver verkligen HELG + studiedag!! :D planer; SOVA ut, mmh :)  & gbg med mina lovers! :D
IDAG;  Naturkunskapen stod först på schemat, fick hålla på med gris/ko- hjärta/lungor ect... det var så jäävla vidrigt ! 
Var med Mitvää, Anel o erik's grupp.. totalt misslyckad, dem kuttade upp hela skitten.. :P  sick.
osen prov. osen Svenska, osen Geografi, osen stan med dem bästa, osen HEM!! woho!
Ikväll blir dt bara chillkväll.. mmmh! :)   Bäckängfest är ikväll oxå.. men orkar verkligen inte gå nånstans :S  men vem vet? :P haha! 
anyway, The shaker får representera F.U ikväll   :D:D   
( steph's bild)

aja, dt får räcka. skit trött :S 
Tooodles!
K

Kommentarer
Postat av: arezo

jaaa, göteborg på måndag! gött mos<3

2009-03-06 @ 17:47:49
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Jag ska Shaka extra för F.U.!!! =) ha en bra helg!

2009-03-06 @ 19:16:23
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0