Så länge vi båda andas... .


Sjukt dålig uppdatering jag vet!!
har varken lust eller ork.. plus att jag läser 24 - 7 !  :D 
Jag är helt besatt av böckerna (twilight).. helt sjukt.  Snart klar med dem, odå kommer jag blogga mer.. :)

IDAG; Försov mig.. igen..Tack vare en viss person.. TACK :P.
Dagen har varit väldigt chill .. satt i aulan o lyssnade på nån gubbe i 1 ½ tim....trååkigt.
Sen har jag shakat... o nu hemma. ska snart hoppa in i duschen o sen läsa :D wiee.

Denna vecka = Demokrativecka.. = Chill vecka.. 
hmm vad mer ? ... JOO juste!  UKM på söndag! Ska dit o hejja på KIIZOO <3 :D 
Kommer självklart att ta en massa bilder o videoklipps :D 



Tooodles.









Kommentarer
Postat av: Jadestone [vet inte vad jag ska skriva]

Varst vad alla sager sa bra om bockerna. Maste verkligen borja lasa snart tror jag.

Maste bara... ... :)

Och inga spoilers har okey! Jag vagrar se pa filmen fortan jag last boken. Jag lovar jag slutar kommentera om du gor det :)

2009-03-16 @ 19:33:17
Postat av: arezo

yaaaaay, come with signs and more pretty things : D

2009-03-17 @ 07:44:05
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: kicki

Johan; Du måååååste läsa böckerna! :D:D

vad menar du med " Jag lovar jag slutar kommentera om du gor det :)" ???? :P

2009-03-17 @ 16:02:34
Postat av: Jadestone - I malbrottet

Om du kommer med spoilers :p

2009-03-18 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0