Svar..

... . . Till två tjejer som blev lite upprörda över ett inlägg som vi skrev om deras modevisning.

Vi måste först göra klart för er alla som läser vår blogg att vi skriver vad vi tycker o tänker här...inget fake, nej nej & nej.   Men dt är väl så dt ska vara när man har en blogg ? eller ?  Antingen gillar man att läsa det vi skriver ellr så gör man helt enkelt inte dt .. Inget vi kan kontrollera över. .. Men givetvis tar vi åt oss om dt skulle vara så att vi har skrivit ett inlägg som har upprört någon. o vad vi kan göra är bara att be om ursäkt.



Postat av: maria
Suck! för det första: Vi ställde ut extra stolar åt er så var glada över att ni fick några platser över huvudtaget. för det andra: vi fick MVG på modeviningen av MATS MOLID som du så fint har lagt ut bilder på, vet han ens om det? Eftersom han har gått catwalk och varit på diverse modevisningar och han ger oss MVG så måste det varit bra eller hur? Och jag tror att han vet liiiiite mer än dig gumman! För det tredje: Du har inte en JÄVLA aning om vad vi har förberett och inte! Du vet man ska inte ljuga så det där med att det var dåligt förberett det har du ingen aning om så du kan ju bara vara tyst om den saken! Som josefin sa också, att vi fick smink och sånt i sista sekund kan ju ha haft en påverkan inte sant? just det så du ska nog höra dig för lite innan du skriver skit om saker och lägger ut bilder!

och visst kan ni inte hitta egna modeller så ta VÅRA då...frågan är bara om vi lämnar ut uppgifter till er efter detta.

Tack för mig!


Postat av: Josefin Bellini
Jag hoppas ni förstår att det är svårt att ha ett såhär stort projekt samtidigt som vi anordnar estettreornas dansföreställning, plus massa annat i skolan. Så bara för att vi började med det i september innebär det inte att vi hållit på med det konstant. Vi har stött på många hinder, vi fick tex smink och ljud- och ljustekniker i sista sekund. Dessutom har vi inte lagt ut en enda krona på det här projektet men ändå drog vi in över 2000:-

och era platser var reserverade, sen vad som hände med dem kan inte jag säga. Sen hoppas jag att ni har tillåtelse av mats för att lägga ut de bilderna där, för annars kan ni åka på ruskiga böter.

Men tack för att ni kom i alla fall, det värmer. Jag har modellernas information om ni fortfarande vill ha VÅRA modeller. Ni får kontakta mig i så fall.

Tack!


hej Maria! :)
För dt första; vi jätte är glada att vi fick stolar att sitta på.. tack.  Och grattis för att ni fick MVG på modevisngen av MATS MOLID. För showen va riktigt underhållande som vi skrev på inlägget.. cred för dt!  ..
Men har vi någonsin påstått att ni inte förtjänade ett MVG ? nej.
och dt här med att vi ljuger om "dt där med dåligt förberett " .. ... vi ljuger inte.. utan vi tyckte att dt va dåligt förberett... men eftersom Bellini sen förklarade att ni hade andra saker framför er, så  förstod vi vrf dt blev som dt blev.. 

vi förstår inte riktigt vrf du är så upprörd över detta.. eller joo dt gör vi... vi skulle oxå bli skit sur om vi fick kritik... Men dt står som sagt bara om vad vi tycker o tänker. ..vår åsikt spelar väl inte så stor roll?
om ni inte va bereda att få kritik så kanske ni inte borde ha haft en modevisning från första början. eller ?
Alla tycker väl olika ? vissa tyckte säkert att modevisningen va jätte bra..vissa inte.. o vad vi skrev va bara att ;
*dt kunde ha varit bättre, *kändes som ni inte hade riktigt koll på ljudet, *förberedelsen va inte så där super bra och *att vi hade förväntat oss mer av er..   that's it. Så farligt va dt väl inte ?

Men eftersom du blev så upprörd så ber vi såå hemskt mkt om ursäkt för att du tog åt dig en liten kritik.
och jaa vi vill  jätte gärna ha era modeller om dem nu vill ställa upp för oss :)

tack för att du kommenterade !

Kommentarer
Postat av: argbigga!

Ey, för det första så är detta en blogg fattar ni? kicki och steph är inte skyldig er ett jävla piss! alla får dålig kritik , även jag som musiker! men då gäller det att forma det till något bra istället.. liksom lära sig av sina misstag för att se till och göra bättre nästa gång!



och vem fan bryr sig om ni fick mvg? vissa tyckte om er modevisning, andra har sett bättre. så snälla, håll era taskiga attityd för er själva och väx upp.





tack och adjö!

2009-03-24 @ 19:10:45
Postat av: Josefin Bellini

Well, jag är inte arg, jag ville bara inte att ni skulle tro att vi var dåligt förberedda. Jag tycker det är skönt med kritik. Och antar att det blev ett missförstånd här.



Jag ger gärna er deras mail osv. Men någon av er får adda min msn så kan jag skicka ett dokument. [email protected]

2009-03-24 @ 19:35:35
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Misstag det gör alla. Åsikter det har alla. Dessutom är detta en blogg, och deras blogg, tycker det är lite "barnsligt" att göra en sån big deal av det hela.



Tycker ni lägger deta åt sidan nu och tar lärdom av detta :)



Ha det bra

Jadestone

2009-03-24 @ 19:39:05
Postat av: Josefin Bellini

Ja, jag håller med! låser o kastar nyckeln



Hjälper er gärna om ni behöver.

2009-03-24 @ 19:45:14
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej tack för att ni förklarade er eller vad man ska säga. Det är klart att ni får tycka vad ni vill men jag blev bara lite sur när vi faktiskt slitet som grisar för att få detta att funka eftersom skolan sa att vi inte fick låna smink osv dagen innan modevisningen. Det enda jag stör mig på nu är att "argbigga" säger att vi är omogna för att vi blev sura när han själv skriver ett nästan lika dant inlägg mot oss som vi gjorde mot er och att ni skriver dt istället för DET och ellr istället för ELLER. Det ser professionellare ut med korrekt svenska. err litet tips bara :) Men det är ju trots allt bara en blog så :)

2009-03-24 @ 19:51:32
Postat av: arezo

åhgud, hur orkar ni seriöst? er modevisning has sailed! let it go!

2009-03-24 @ 19:59:40
Postat av: argbigga!

HAHAH, ey mannen.. jämför inte min kommentar med eran okay? ni körde årets grej medan jag skrev något lungt, moget blandat med lite irritation för er påhopp. Jag riktar den här kommentaren mer till maria.. för att ärligt talat tjejen, du har ett taskigt attityd.. lägg ner



men som sagt, släpp det. det är över nu.



peace!

2009-03-24 @ 20:14:09
Postat av: Anonym

Dem har redan bett om ursäkt, varför fortsätter du att dra upp nya saker? Hur gammal är du egentligen? för du låter som om du går i ettan jämfört med din kompis.

jag tror inte att dem behöver anpassa sig sitt språk för att du inte gillar "dt"..Tror knapppast att dem kommer ta ditt lilla "tips". spara det åt dig själv istället.

2009-03-24 @ 20:45:26
Postat av: Anonym

Korrekt svenska: Likadant är ett ord, annars blir det särskrivning lilla gumman, ett tips bara...

2009-03-24 @ 21:12:20
Postat av: kicki

Är du klar snart ?

2009-03-24 @ 21:14:47
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: arezo

hahaha, shit fortsättning följer eller? lol

2009-03-25 @ 07:04:28
Postat av: MAJJELÓL

Älskar argbigga!

Älskar Creamycookcakes

Älskar eran diskussion

Älskar stavningarna

2009-03-25 @ 14:37:03
URL: http://meatspin.com
Postat av: argbigga!

tack maitu! hahah : D

2009-03-26 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0