Tjejmiddag hos Femman..

.. . .helt underbart.  jävligt god mat, nice sällskap & bastu känsla inne i vardagsrummet! :P
åh, det va så jävla mkt god mat! känner mig jätte mätt just nu :P haha! inte konstigt.
Efter maten satt vi alla tjejer o tjötade. oså kollade vi på One tree hill & Gossip. osen blev det lite musik. 
haha, femmans kusin Jolin va på oss hela tiden.. ordet hysterisk passar nog henne. hon va upp&ner , Hit&dit..överallt!
jag har t om fått ett blåmärke TACK vare henne!  :O XD jeeeezus christ. 
o min pappa & femmans pappa blev ju SJÄLVKLART INTE packad  :P
Hennes pappa trodde att hans mobil va sönder fast den egentligen bara va avstängd :P hahahahahahaah.  torr humor :)

Aja nu ska jag hoppa in duschen.
ha en fin söndagskväll !
Tooooddds!



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, fel tonart och gitarren är ostämd! (:

2009-03-30 @ 16:39:34
Postat av: MAJJJJELÓL

Den låten ville jag ha på min begravning, detta klippet fick mig att ångra det valet :(

2009-03-30 @ 18:54:01
URL: http://meatspin.com
Postat av: kicki

kezo: gitarren är ostämd ja. men det va inte hennes gitarr som tur ;)

2009-03-30 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0