Uscha, vaknade... .

z73039867gx3.jpg photography image by Aly_and_Aj_sista.. . . .med svullna ögon och täppt näsa imorse :S ingen vacker syn. Somnade iaf om o lät pappa sjukanmäla mig.
Vaknade runt 10. Gick ner för att kolla på tv.. o såg att nån stod vid dörren o snackade med min far.. gissa vem. .. Sven...kramade om min far o stönade lätt åh, va skönt o få träffa dig ...samtidigt som han kramade pappa såg han på mig; hej tösen..flin*    Dem två är så äckliga tillsammans.. Inte för att jag har emot när folk kramas.. love it snarare .. men dem två är bara too much! :P ryyyyser...

Anyway, stod inte ut med att vara hemma o se dem två gosa.. så jag tog min laptop o rymmde därifrån :P Så fråga mig inte vart jag är just nu :) 
.. Men men.. Hur är dt med er annars ? ...
med mig själv är dt helt okej..jag överlever.

Btw, jag är klar med alla mina twilight böcker!  WII  :)
Och visste ni att Robert Pattinson sjunger ? :S  jag visste iaf inte det.
sick men så hooot ändå :D


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Haha euw, ser bara två gubbar kramas euw inget vackert någonstans^^

På tala om kramas -.-' jag vill ha..!!

2009-03-23 @ 15:44:43
Postat av: Anonym

hahaahaha! dt är väldigt euw jaa xD

naw..sluta vara sådär inlove med en person som bor 1000000000xmil ifrån dig :P;)

2009-03-23 @ 18:59:27
Postat av: Jadestone

Meehh, (hur visste du:O?)

Alltså det här är sjukt vad det tar tål på mig.

Det värsta är att det inte kommer någonstans när hon väl är inne, fattar inte vad som hänt. Kanske hänt för mycket xD? Men innan pratade vi ju ändå en del, men nu är det typ knäpptyst HM..



Vem har sagt att kärlek var något bra?

NU är jag verkligen desperat

2009-03-23 @ 20:16:59
Postat av: kicki

haha naw stackarn! kanske för att du pushar för mkt henne med din desperathet :P

O hon kanske oxå inser att ni bor alldeles för lååångt bort från varandra... blöööh..

2009-03-23 @ 20:36:24
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag märker att du verkligen stöttar det vi har=P

2009-03-23 @ 21:15:36
Postat av: kicki

Jag stöttar er upp till 110% men ibland måste man vara lite realistiskt :)

2009-03-23 @ 21:42:05
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Haha sämst xD "Jag stöttar er upp till 110% men ibland måste man vara lite realistiskt :)"



Men jag vet mycket väl hur långt detta kan gå. Jag kommer säkert vakna upp typ imorgon och glömma bort henne typ. Men just nu är jag verkligen saknar henne.

2009-03-23 @ 22:44:52
Postat av: kicki

hihi. ojj lite hardcore.. "vakna upp typ imorgon och glömma bort henne typ" klarar du verkligen dt tro ? HAHAha..tro knappast dt..du kommer säkert whina i minst 1 vecka till ... Gosa lite med Linda så länga :D haha ;) ;) ;)

2009-03-23 @ 23:14:16
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Jadestone @ school

Pff Linda är så svårflörtad skakar på huvudet

Visar inga tecken på intresse=P fråga mig bara jag har försökt=P

2009-03-24 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0