Beyond Retro!

.. . .  . ett ställe som ni måste besöka! Var där idag med Linda...ÅH säger jag bara!  paljett klänningar ! MMMH! verkligen jätte vintage.  
och mmmh till Bob dylan glasögon! xD haha!

ALLTID skoj att shoppa med Linda! :) Däremot blev mamma inte så glad när hon såg hur mkt jag hade bränt. .. så jaa, jag tror att hon kommer ta mitt kort :S  suck.  iaf, hade en jätte trevlig dag med Linda!  :)  såå tack :D  och en sak till : love love love it!
haha!  vet att du blir irri när jag säger så.
Efter Gbg träffade jag klawitter, tog en fika på Bakgården. och nu är jag HEMMA!:D

Ha en fin fin fin kväll!
TOOODLEES!
K






Jag lovade en pain-in-the-ass vän att skriva något fint :) så dt här är till dig :D
jag kan inte lova dig
att jag aldrig kommer att förändras
Jag kan inte lova dig
att jag inte kommer ha olika humör
Jag kan inte lova dig
att jag aldrig kommer att såra dig
Jag kan inte lova dig
att jag alltid kan vara stark
Jag kan inte lova dig
att mina brister inte kommer märkas
men...
jag lovar dig
att jag alltid kommer att stötta dig
jag lovar dig
att jag ska dela mina tankar och känslor med dig
jag lovar dig
att ge dig frihet att vara dig själv
jag lovar dig
att försöka förstå allt du gör
jag lovar dig
att alltid vara helt och fullt ärlig mot dig
jag lovar dig
att skratta och gråta med dig
jag lovar dig
att hjälpa dig  att nå dina mål
men mest av allt..
jag lovar att alltid älska dig.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för frukosten, glassen och en rolig dag kicki! Btw, stolt över att jag slösade 0kr :D

2009-03-09 @ 20:58:54
Postat av: arezo

NTÅÅH, slår en femma på att det handlar om mr klawitterrrrr? ;)

2009-03-10 @ 08:54:38
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: arezo

skall dit med systern min!

2009-03-10 @ 20:50:30
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Starkt laddade ord :)

Internt suck

2009-03-10 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0