You make me happy

Heej! Woho så härligt med extra lång helg!

Hoppas ni njuter för fullt!
Idag: Ska jag snart möta upp min grupp i svenskan och vi ska titta på Hamlet filmen. Usch skolarbeten fast man är ledig fast mycket godis lär det bli, så det inte blir alltför tråkigt. Sedan ska jag hem och kanske men bara kanske skriva lite på min rapport orkar verkligen inte men ska försöka.

Hela helgen har bestått av mys, mys och mera mys=). I lördags var jag barnvakt till några skitungar och Felix var snäll och hjälpte till=).Vi var så uttråkade så jag målade alla i ansiktet och så lekte vi skrämsel körragömma usch det var sjukt läskigt:S:S. Och i söndags var jag helt slut efter all lek så låg bara i sängen  och tittade på film.

Hoppas ni haft det bra!

Pussar Steph, btw önskar att jag kunde följa med till gbg:(.






Här kommer lite bilder från lördagen
!







Kommentarer
Postat av: Jadestone

Haha läskigt^^

Joker och han med hockey masken eller?

2009-03-09 @ 14:51:22
Postat av: Anonym

sv; klädstången kostar 129 kr :)

2009-03-09 @ 18:17:05
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: kicki

Pontus <3 :D:D

2009-03-09 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0