10.36. Torsdag.

prsick.jpg picture by KiCki91hejhej
, vaknade för en stund sen.. har sovit så himla dålig inatt..min hjärna går på högvarv. En massa tankar och funderingar.  Vill skriva av mig.. men det funkar inte här. tyvärr.

hur som helst, Ska strax ta och göra lite frukost, men vet inte riktigt vad man ska äta,
så får fundera på det under tiden jag skriver.

Idag: Ska åka en snabbis till Knalle med witter, men undra om inte det är stängt
nu när det är Kristi himmelsfärds dag? Iofs brukar de ha öppet på de allra
flesta röda dagar.
kväll: Inga bestämde planer, bara lite idèer som svävar runt i huvudet.

Har inte mycket mer att tillägga för stunden.
Ha en fin fin dag!
Puss<3



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0