13:55. Söndag. ..

.. . Vaknade rätt sent idag, men who cares det är söndag.  Städade mitt välorganiserade rum för nån minut sen. . mamma tjötade hela mörgonen.. du måste städa ditt rum kicki, dt är jätte stökigt. skämms du inte ? ... .nej ?! it's art.  ..   
Anyway, nu har jag städat och jag är uttråkad.. och ingen är hemma förutom moi o min bror..
Men snart kommer Johan och vi ska åka lite överallt med hans bil .. han är såååå coool för han har körkort o inte jag -.- fyyfääen.     Måste egentligen plugga idag... men jag är verkligen inte på humör för att plugga :S så nej det blir nog ingen plugg idag:D wiiii.
Igår: varberg :) och vädret var inte på vår sida, det ÖSREGNADE .... O.O. Åkte hem redan vid 2-3 tiden.. 
osen på kvällen bio :) Natt på museet 2... om man gillar ettan så kommer man gilla tvåan med ;) 
JB var med!!!! :D:D:D omg! Killarna spelar 3 änglar som finns med på museet där allting vaknar till liv under kvällen.
Dem rappade, sjöng titanic låten - my heart vill go on, Lovebug mfl!   LOVE LOVE & CUUUTE.
Taaaack <3

Måste gitta NU!
Tooodles.  Puss.

WebCam_20090524_0042.jpg picture by KiCki91
<333


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Bara förklara för läsarna att jag körde INTE Kicki runt :D

Men däremot är det helt rätt, jag är sååååååå...åååå... cool när jag kör bil.

2009-05-24 @ 22:34:07
Postat av: Anonym

hahahah nej det gjorde du inte! och jag är såååååååååå ååå åå avundsjuk. :D

2009-05-24 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0