17:00. There's like an echo in my head.

..... lite dålig uppdatering här känner jag.  Har verkligen inte haft någon ork att skriva i bloggen..
Vi har knappt bloggat nått, men statistiken ökar mer o mer varje ggn jag kollar. creepy.

anyways, inte mkt har hänt sen Sthlm resan. På tal om resan, det va sköööjj! dock lite besviken att jag inte shoppade, förutom EN tröja från Topshop.  Kezo köpte en massa sött från Beyond Retro. jag är verkligen ingen B.R tjej känner jag. Orkade knappt gå in dit. oså träffade vi Kevin Borg! den du! oså nån kille från Snook... Den du! :D heh ehe he ehe

IDAG; Försov mig till föreläsningen..:S inte ok. Hade dansprov, HELL. Efter skolan, var jag med Anel en liten stund i stan. jag köpte candy o han köpte hårvax ( mkt info ;)) . Sen träffade jag mamma, köpte en såndär "övningskör" -skylt. Ska köra sen, skulle egentligen göra det igår men så var jag sjuk. Och nu är jag här o degar framför datorn..

jag lovade som sagt att filma under sthlm resan. Ni får själv säga vad ni tycker. Personligen tycker inte jag att den blev sådär jätte WOW denna ggn... men den duger :)  filmade mest i början osen började batteriet ta slut.. så var tvungen att snåla :P



Kommentarer
Postat av: Jadestone

Jag har bevis på att Muffe hade en trevlig stund där med er, 01:53. :D

2009-05-11 @ 23:44:02
Postat av: arezo

ojojoj, tack för att man fick vara med i ngr sekunder! haha, känns hedrande xD

2009-05-12 @ 08:14:00
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: MAJJELOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOL

Det bästa var runt ~0.50 då man ser bröst :)

Och btw, fan va filmad jag bleeeeeev :)

2009-05-12 @ 17:25:01
URL: http://meatspin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0