19:18. We walk.


åh va kul att ni gillade klippet ! :)  
Är på G med en ny, håller på att samla ihop lite nya material.  Så ha tålamod, det kommer :)

Här sitter jag och ugglar, är rätt trött. Men måste måste måste plugga ! spanska prov imån o jag tror att jag kommer få ett fett IG stämplat i pannan.  Screw spanska.

Var ute nyss..öh.. svinkallt?!   hörde även att det skulle bli fult väder imorgon. Regn och mulet! När jag skriver detta vill jag inte ens vakna imorgon!

Ge mig onsdag! :D  wiiiii.... jag kan inte låta bli att dra på smilebanden när jag tänker på det. 







Kommentarer
Postat av: arezo

längtar längtar!! vi har väntat så länge på det här :D

2009-05-05 @ 20:39:17
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0