19:50. trött som fäen.

..... . . DÅLIG uppdatering, ja! 
Är så fruktansvärt trött och stressad :O  jag kan inte tänka på något annat än modevisningen som är på FREDAG!
IDAG:
Välja väskor, välja skor, välja ut outfits, sälja biljett, välja glasögon... Åh det va skit sköj o gå till Glasögonmäster, fick välja glasögon från olika märken.. o då pratar vi om Chanel, Ray ban, Versace, Prada osv.  Så nu har vi typ glasögon som är värt lite över 10 000 kr... inte mkt va?... JO!!
hmm.. oså har vi hämtat goodiebags från Gina tricot :)
Imorgon är dt HELL dag!  Ska hämta kläderna och smycken och skor.. osv.
hänga upp sakerna, sista modellmöte... . nej, jag orkar inte skriva mer.. har en hög med läxor som väntar.
Toodles.

 
kl 21: 46 .. på väg hem från Carlings..

Antonio idag. han ser glad ut :)

steph o shakis.

åh min nya kavaj som jag avgudar! min min min min!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Spännande :D låter inte som ni haft mycket tid på er. Ska bli skoj att kolla på :)

2009-05-27 @ 21:45:26
Postat av: Josefin Bellini

Hehe, stå på er nu! Det kommer gå finemang. Kommer kännas underbart när allt väl har satt igång. Lycka till, FU! :)

2009-05-28 @ 08:39:06
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0