1:a maj


Äntligen är det maj, helt otroligt för snart är sommaren här, så UNDERBART!
Denna dag är dock allt annat än underbar för idag måste jag skriva klart mitt arbete som jag nu har skjutit upp på ett par dagar, idag är det dock deadline så ingen återvändo. Har inte så mycket kvar fast det lär troligen ändå ta hela dagen.
Igår såg jag kortegen eller en liten glimt utav den, kom tyvärr lite sent så alla hade redan tagit de bästa platserna. Efter kortegen blev det hem till Felix för att jag och hans vänner skulle fira valborg. Kvällen slutade med att jag stack hem vid tiotiden för det blev lite tråkigt när man var ensam tjej. Aja men tur var väl det för annars hade jag inte orkat gått upp i tid.

Vad hittade ni på igår?

Nu är det dags för mg att återvända till plugget, ni får ha det så bra!

-Steph



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0