21:51. fashion!

Godkväll! Äntligen fredag säger jag bara! efterlängtad!
Visste ni att IDAG är det exakt 2 veckor kvar tills modevisningen ?!  den 29:e maj förfääen!
Förväntar mig att alla ni som läser Creamycupcakes KOMMER !!

NU kan jag äntligen berätta om modevisningen! :)
Vi hade modellmöte idag; det gick fantastiskt!  jag o steph var sjukt nervösa inför mötet, vi visste inte om alla hade fått mail/sms om mötet .. eller om dem skulle komma överhuvudtaget..   Prick 13:30 va nästan alla 16 modeller på plats :)  så jävla glad.
Vi bjöd på fika.. >>Steph har bakat bullarna om ni undrar vart hon har köpt dem :) yummy säger jag!

Och efter skolan gick vi till Norrmalm, till något lager för att träffa Benny :) han är väldigt professionell. kan allt om ljus.
Vi var skit rädda i början.. för han visade oss nån lampa som kostade 70 000.. :S ( den va giant!! ) o kan ni tänka er hur vi såg ut när han sa 70 tusen ?
Hur som helst.. han fixade asnice lampor ( fashion lights) åt oss o ett rimligt pris som passade oss utmärkt. andas ut*

hmm..juste! catwalken.. you gonna love it!   25 m lång ! heelt crazy!  loooooooove.

oså ska ISSUES spela på modevisningen ..Yey!  o en dansgrupp ska uppträda.. STASH!

vi kommer att sätta ut affisher överallt( alla skolor hade vi tänkt o alla anslagstavlor som vi ser på gatan :D ) nästa vecka :)

yes nu får det räcka :) kan ju inte avslöja allllltt :P



Kommentarer
Postat av: Jadestone

Vilken tid är modevisningen? Jag vill inte missa Teknis bal :D

2009-05-16 @ 01:58:21
Postat av: arezo

muhaha, skall bli underbart och få känna sig som en modell för en kväll!



faaaashion put it all on me!

<3

2009-05-16 @ 20:09:59
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: MAJJJE

JAGH SKA RIVA NER AÖÖT JAG SERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GYAHAHAGYAHAHAGYAHAHAHAAAAAAAAA

2009-05-17 @ 01:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0