13:40. S t a y with me.

(by perfect-tragedy)

We simply fit together like a piece of apple pie,
I will be vanilla ice cream and I'll sing you lullabies,
I will love you in the moonlight and I'll love you in the day, always.

Stay with me, promise me you're never gonna leave,
Stay with me.. - Colbie Caillat


Jäkla regnig dag. Det bara öser ner, precis som väderprognoserna lovade. ...
Tips om vad man kan göra en tråkig, regnig dag som denna är SOVA. mmm.
Det är i alla fall vad jag har gjort de senaste timmarna.
Jag vet inte vad jag ska skriva (som vanligt) men hey! det är bättre än inget ;)
Kan berätta en ganska pinsam grej som hände idag efter skolan.
jag o steph stod o väntade på bussen, oså får vi syn på Robin(en vän) tvärs över gatan. Han får syn på oss o vinkar, o gissa vad som händer.. VI FNISSAR SÖNDER, vinkar hysteriskt tillbaka o sen gömmer oss...Som han vore nån kändis, typ Johan palm xD åh det va så pinsamt. Nu tror han säkert att vi är helt dumma i huvudet. aja whatever. still a hot bad ass.


Trevlig heeelg hörreni!

Vi hörs :)





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-07 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0