Det här har hänt dem senaste dagarna..


Är fruuuktansvärt seeeeg!
ikväll blir det Idol och mummsa i mig sorbeglass, mmhyes!
och helgen kommer att bestå av en hög med läxor och Skene med Stephanie.


Jag har hittat min kamera!!!- har varit borta sedan 4 veckor! Jag har letat överallt ,flera gånger och idag hittade jag den :) Nu slipper jag använda mobilen. 
Trevlig helg!



Det här har hänt medans det har varit bloggtorka här.

 jag har varit hos Femman och firat hennes brors födelsedag.




Witter tog körkortet !  och vi åkte till Lager 157.




jag och witter åkte till Bredared och spelade gubb-golf. 
 



Jag, steph och Witter cruisade runt Borås. väldigt roande!
o slutade med Drive in :D Bruger King.




 jag har fått söta berlocker av wittermin. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0