FML

Måste bara blogga lite kort om detta för det är verkligen det sjukaste som har hänt mig på länge.

Historien: Jag och mamma och Felix var ute och gick det var för ca 2 timmar sen så det var mörkt ute. När vi var i uppförsbacken påväg hem så passerade jag en hund och dess ägare på trottoaren och hunden hoppade på mig och bet mig!=O! Det var inte nafs utan han verkligen BET, fick två bett ett på benet och ett på armen. Har bilder men avstår gärna för att visa för de är hemska=S. Usch känner mig livrädd har aldrig förr varit rädd för hundar och det värsta av allt är att det är grannens hund så jag kommer troligen att stöta på den igen. Aja efter attacken så gick jag hem tvättade såren ringde sjukhuset fast de kunde inte göra så mycket mer eftersom jag redan hade fått en stelkrampsspruta. Efter det så kontaktade vi hyresvärden för att få reda på vems hunden var och så kom det fram att samma hund hade attackerat andra med:S:S. Det är sjukt, ok att man inte egentligen kan skylla på hunden men vad är det för ägare? Sedan ringde vi polisen men de tyckte att vi först skulle göra en överenskommelse med ägaren för ersättning. Jag bryr mig ju verkligen inte om ersättningen utan jag vill inte bara ha en crazy hund i min närvaro jätterädd:S. Ojoj jag som sa att det skulle bli ett kort litet inlägg:S istället blev det ett väldetaljerat, sorry!

-S

Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Shit! Inte okej... Vet man om at sin hund bits får man ju koppla den bättre eller ha en sådan där mungrej på den. Stackare, hoppas det går över snart!

2009-09-08 @ 10:45:09
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: kicki

SICK & fuckad hund!

2009-09-08 @ 17:57:36
Postat av: Majjebrajjhundälskaren

Jag älskar hundar.

2009-09-23 @ 08:33:20
URL: http://meatspin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0