Guest BLOGG By: KP :) :) :),

Hej Allihopa !!! Uppdatering från <3 KICKIS <3 KP, Kicki har tyvär inte tillgång till sin dator juste nu så jag bloggar genom henne :) Dagen började med Lunch på Viskan med min sötnos <3 <3 <3. Sedan skildes vi åt, kicki till skolan och jag till vägverket för teoriprov, VIKET GICK BRA !!!. Skolstarten har varit förvånadsvärt CHILL, men snart rengnar nog läxorna över oss :). Min Ly Hälsar :) att hon själv återkommer imoron. Puss och Hej.

<3 @-}-- ÄLSKAR DIG KICKI @-}-- <3


Kommentarer
Postat av: femman

Gud va sööta ni ska vara då!!

2009-09-02 @ 15:04:32
URL: http://ijustwanttolol.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag då: "Vadå Ly? Vem är det :O?"



3 sek efter...



"Aha!"

2009-09-02 @ 21:11:25
Postat av: Linda

aww, grattis till teorin!

2009-09-03 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0