I see through you.



Föreläsningen på Högskolan igår va tråk men hade gött sällskap så det va inte så farligt ändå. Fikade på Tant Grön efteråt, mysigt! och därefter fick jag skjuts hem av muffins söta pappa :) 
Skolan idag har varit chill, fruktansvärt chill! hade en lektion på morgonen, därefter rast till ett. Under rasten va vi hemma hos Wittermin och kollade på VMA igen, käkade taco, alone time med Stephmin på stan..o tillbaka till skolan.  Efter skolan fikade jag med Femman och vi hann med en liten sväng på stan (igen för min del). sen hem. fixa. Middag hos Susanne&Stefan.  o nu sitter jag här med datorn framför mig o telefonluren vid mitt öra. 

Trevlig helg! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter erat uf företag :)

2009-09-29 @ 13:42:21
Postat av: Anonym

vad heter erat uf företag :)

2009-09-29 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0