Lista.

En lista jag snodde från Blondinbella :) tidsfördriv!



Namn
: Kicki
Kallas för: allt möjligt :P
Stjärntecken: Stenbocken
Höger eller vänsterhänt: högerhänt.
Piercingar: 5  
Tatueringar: NOLL
Längd: 1.65
Skostorlek: 37
Hårfärg: svart brunt
Fräknar: jaa
Motto: I wanna take a ride on your disco stick!! < -- mitt motto ;)
Kär? som fään
Önskar du att du bodde någon annanstans? jaa, vore inte dumt o bo utomlands.
Tycker du att du är attraktiv? vet ej fan
Dricker du? lite
Röker du? Aldrig provat
Vilket schampo använder du? det som finns i duschen..
Vilken parfym använder du? just nu, Paul Smith
Vad är du rädd för? Mörker!! små kryp!!
Gillar du berg- och dalbanor? SOM FAN! love love

Senaste…

Filmen du hyrde? kommer inte ihåg... :S
Filmen du köpte? Minns inte
Låten du hörde: Nån konstig kattlåt som spelades på tv.
Låten du laddade ner? Alicia Keys senaste skiva.
Personen du ringde? KP
Personen som ringde dig? UFOOO
TV-program du såg? nån hund program
Personer du tänkte på? Elmooos

Favorit…

Låt: Alicia Keys - doesn't mean anything
Sak att göra: sova
Sport: sport?
Dryck: Herbal tea
Kläder: Jeans och något svart blir bra.
Film: har många
Bil: Mini cooper
Serie: Kim.k

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Massor av gånger..
Gråtit över en flicka? Nja
Ljugit för någon? har jag säkert gjort.
Blivit arresterad? neej
Träffat någon från internet IRL? njaaa

Antal…

Gånger du varit kär? Kommer ej ihåg.. 
Gånger ditt hjärta brustit? En gång
Hjärtan brustet på grund av dig? nån ggn .
Tjejer du kysst? 2
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? massor
Gånger ditt namn varit med i tidningen? kommer ej ihåg.. men 2 -3 ggr.

Senaste…

Boken du läste? Twilight
Personen du fick e-mail av? facebook mail
Personen du fick brev av? tandläkaren ?:S
Personen du fick sms av? witterbitter
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår.
Saken du köpte? mascara, godis, tröjor, present, snacks.
Vad har du gjort idag? absolut ingenting
Brukar du svära mycket? HELA tiden...
När stiger du upp på morgonen? idag vaknade jag 11 :P
Vad har du på dig? klänning, kofta, strumpbyxor
Vad ska du göra ikväll? ut och käka med några av pappas vänner.
Vad är du allergisk mot? Mjölk, jordnötter, falska människor.
Var har du ont? magen :(
Använder du hårspray? neej, egentligen inte.. men eftersom Linda hr med sig hårspray så lånar jag lite då o då.
Kan du stå på händer? nej..
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? SALT...
Gillar du ketchup? jaa, helt ok
Är du glad nu? jaa
Var du glad igår? nej, tydligen inte... :S
Vad dansar du till? Matro station - Shake it.. På morgonen med Linda .. I SÄNGEN!!
Stockholm är… ? Huvudstaden! :P
Göteborg är… ? skoj
Kan du sjunga? Jaaa absoluut.. jag o witter ska bilda en liten grupp! :D 
Spaghetti eller makaroner? spagetti :)
Land du vill besöka? Japan...!


Kommentarer
Postat av: Jadestone

"Tjejer du kysst? 2"



Varför är jag inte förvånad :D

Du slår nästa mig i antal ju :O

2010-01-05 @ 16:53:15
Postat av: MAJJELOOLOLOLOLOL

Motto: I wanna take a ride on your disco stick!! < -- mitt motto ;)



Ditt motto är att knulla? :D

2010-01-07 @ 02:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0