Nyar!

Heeej! Gott nytt ar pa er alla!! Hoppas att ni har haft en bra nyar! :)
Sjalv sa har min nyar varit skoj!:) Firade med franks trots allt :)
Vi at Japansk mat heeeeela dagen.. forst med moster osen med Franks. Vi bowlade med min morbror och hans familj, tradition.  Sen gick vi till spelhallen o spelade bort alla vara pengar :D  Pa kvallen at vi som sagt med Franks och sedan akte vi in till stan for att ta klistermarkskort.. Sen gick vi till det gamla stallet och raknade ner nyar :)

thats it typ.
Imorgon ska jag, Linda och Dennis aka till Kina sjalva, lite nervos :p men det ordnar nog sig. Vi ska shoppa lite till osen pa kvallen ska vi traffa nagra vanner fran Sverige som kommer hit till Macau.

Jaa ni.. snart aker vi hem ! :) jag langtar men samtidigt sa kommer jag sakna Macau. mina mostrar har varit underbara och verkligen tagit tiden och visat runt oss.. Speciellt for att Linda ar har. de ar sota <3

Natti!




skooooooojjj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0