otursdag!


Va o hämatade min mobil idag, men så va det något fel pa den IGEN..tredje ggn.. :O  Få jag inte mobilen senast den 11:e, så får någon skjuta mig.

Under dagen fick vi därmed också se våra känningar, som är färdigsydda.
Min första reaktion var: vad i helvete ?! .. färgen va inte i den färgen som jag hade förväntat mig. Sen när jag tog på mig den, var den för stor, men det kunde dem fixa direkt... o tillslut till det viktigaste..den va föööör kort!!! (saken är att man kan inte förlänga en sådan klänning, endast korta isf) alldeles för kort. 
Det slutade med att jag hatade min klänning så mkt att jag började gråta... dem försökte trösta mig o att de skulle fixa en exakt likadan klänning till mig, fast längre.. men då var det redan försent.... för jag ville inte ha den längre..  men eftersom jag redan har betalat så kommer jag ändå få släpa med mig den hem.. får klänningen den 11:e.. suck, får väl göra något med den när jag kommer hem... kanske korta till den.. så får det bli en kort kort klänning till fest elelr nått.. eller sälja den... :S jag vet inte!

jag var hur ledsen som helst när jag gick därifrån. Kom då på att jag har en annan klänning som jag gillade STARKT innan jag köpte den här. Fast just då tyckte jag inte klänningen var värt den priset, så jag köpte den inte. Vi gick dit iaf o kollade på den igen, dem har så fin inredning där inne.. anyway, testade på mig den igen.. OCH jag föll direkt för den IGEN..andra ggn gilt! storleken var perfekt, längden perfekt! den var såå KICKI. :D
Yes, jag köpte den! :) det svider lite, med tanke på att jag nu har två balklänningar... :S 

Långt inlägg det blev! hahah!
Vi ses!
( PS: LOVE din lugg steffi! schnygging! <3)




Vill så gärna visa er inredningen där inne, såg ut som ett dockhus fullt med klänningar i olika färger, det var uppdelad i olika avdelningar... det glittriga på en avdelning o vita klänningar i en annan avdelning osv..verkligen jätte fint! .. men man fick inte ta kort därinne.. här är iaf två bilder som jag smygfotatde när jag skulle byta om :)



 


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Kul att det löste sig med klänningen :)

2010-01-09 @ 19:51:46
Postat av: Stephanie

Vilken tur sen att du hittade en annan:)! Ohh ser så fint ut därinne, can't wait till man får se din fina klänning:D lite ångest för min dock:(

2010-01-10 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0