MUSTACHOOO!

Dagen har varit sååå jobbig..eller lättare sagt hela den här veckan har varit väldigt stressig.. PA ska in snart (1a April) och vi är icke klara ännu.. men snart så småningom. därmed har vi prov på Turism och sen LOV, vilket inte blir lov för min del.. har tre inlämningar, läsa ut en bok... teori.. matte... aa you name it...  Vill bara få allt överstökat! Jag har fan haft mardrömmar varje natt nu..

Sen kommer modevisningen .. 16:e april.. vilket jag måste säga att jag inte ser sååådär jätte framemot.. har som sagt mkt plugg, kanske därför. 

Men det är iaf två saker som jag ser suuuper framemot.. och det är LONDON !! ska åka med klassen dit :D:D IIIIIH! den 28:e maj :D Jag måste börja snåla och spara pengar ifall jag vill shoppa där borta :D
O sen STUDENTEN.. lääängtar.. är såå jävla skoltrött så det inte är sant.

Nej tillbaka till pluggandet nu.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0