All we can do is keep breathing



Mycket har hänt de senaste dagarna främst på den privata fronten, har ingen lust att skriva ut det offentligt.

Idag var det sista dagen på de två introduktionsveckorna vilka har innehållt förjävla mycket skoj. Det var längesen jag hade så roligt. När man kom till gymnasiet tyckte man att det var en positiv överraskning från högstadiet men nu på högskolan är det nästan ännu bättre eller människorna här är annorlunda. Genom att det är folk från alla åldrar blir framförallt festerna awesome!!! Haha. Tyvärr har det blivit lite väl mycket skoj och nu nästa vecka drar allvaret i gång på riktigt. Har en massa bilder att lägga upp från dessa veckor men eftersom jag inte är hemma kan jag inte lägga upp dem. När jag kommer hem imorgon lovar jag att publicera dem :)

-S


"I’m scared I’ll always miss him. I’m scared no one will know me like him. I’m scared no one will get me like him. I’m scared no one will love me unconditionally like him."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0