Från och med nu

Alldeles för länge sen jag bloggade.
Men tänkte från o med idag börja blogga lite smått igen,  efter att ha läst alla Steph's inlägg så blir man rätt sugen! :)  O eftersom jag inte träffar mina vänner här i Borås lika mkt längre så kan jag lika gärna dela en liten del av mitt liv här med er, vet dock inte om nån läser bloggen förutom Linda xD ahah 

jag vill först och främst säga; jag saknar SP07M klassen! jag saknar mina nära vänner, jag saknar mitt gamla tråkiga liv och jag saknar min bästa vän som jag har delat många roliga minnen med sen 4:an.

Min första skoldag var inte desamma, nästan alla mina "första skoldagar" har steph varit vid min sida. jag har aldrig behövt vara rädd för dem dagarna i mitt liv, för jag visste att det inte fanns ngt att vara rädd för bara jag hade steph vid min sida.  Den 31/8 försvann all den trygghet. Jag var skit rädd, kunde gråta vilken minut som helst! Det var exakt den känslan som jag hade när jag skulle börja på sjöboskolan! Hemskt var det, riktigt hemskt. Helst ville jag ta tåget hem direkt utan att träffa klassen! För helt ärlig så var jag itne ett dugg intresserad av att träffa nya vänner, för dem kommer aldrig kunna vara som en "steph" eller nån av mina vänner om ni fattar. Kommer aldrig kunna sitta med dem o skratta tills vi ramla av stolen eller skratta åt varandras skämt. jag & mina skämt är ganska torra o det är inte många som fattar dem och dem kommer aldrig  kunna avsluta min mening som min bästa vän kan...

men "min första skoldag" gick bra, klasskompisarna är väldigt snälla o trevliga. finns både gamla o unga, men mest unga. skolan ligger vid hamnen och tågstationen. jag älskar skolan däremot , suuper fint och modernt! glas överallt!  har alltid en fin utsikt till havet OCH vädret är ju suuuper i Varberg, skit varmt har det varit.

Det va allt jag har att säga just nu :)
Puss&Kram
Kicki



 "vad gör du om 10 år? om tio år kommer jag och steph bo i USA och ha en egen klädbutik och vi kommer att vara jääte jätttttee rikkaaa!"   - 23/2-2004





Kommentarer
Postat av: Antonio

Jag läser bloggen!! =) Jag tycker det är jättebra att ni båda bloggar igen! Jag hoppas att vi kanske också kan fika alla tre snart!



XOXO

/Shakis

2010-09-03 @ 11:07:24
URL: http://theshaker.se
Postat av: Steph

Gumman :( jag saknar dig så!!! hoppas du kan nu på onsdag! btw jag läser bloggen med:D:D Haha vår egen butik<3<3

2010-09-06 @ 10:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0