Memories

Dagarna har gått så fort.

Tänkte uppdatera lite vad som har hänt i mitt liv.  Jag har hoppat av högskolan :S känns så jävla bra, eftersom jag insåg att jag fortfarande är väldigt skoltrött o vet itne riktigt vad jag vill göra, att ta en liten break från skolan är kanske vad jag behöver just nu ?  samtidigt så känns det lite suckie att bara hoppa av så, för det betyder att jag inte kommer träffa tjejerna lika ofta som jag vill.  Jag kommer sakna att pendla med dem, sakna fredagarna i varberg då vi går till Nyfiket för att luncha. och efter att man har pratat med Sanna nyss så känns det ännu suckie. men jag är så tacksam att ha fått lära känna dem, dem har verkligen förgyllt mina dagar på Campus. jag förväntade mig aldrig att jag skulle få lära känna ngn därborta, men så träffade jag på dem som råkade också bo på samma stad som jag. lite miracle.  jag hade sällskap till och från varberg varje dag vi skulle till Vbg, vi har pratat om allt mellan himmel och jord  och haft riktigt skoj tsm, såå jag ångrar inget..

Till ngt helt annat, jag har umgås med absolut bästaste bästa Peffi.. väääldigt ofta :D inte trodde jag heller att vi skulle träffas så där mkt. men det är bara braaa!  oså har jag fikat med barndomsvännen och johan :) trvligttrevligt.  Och när jag inte träffar steph eller ngn annan så är jag väldigt mkt med Witter. vi är inne i någon slags bakperiod just :D heheh hitills har vi bakat Muffins och våfflor :D vi tänkte baka kolakaka nästa ggn. 

OOOOCH jag köpte idag dem perfekta jeansen !! ååh jag är sååå lycklig!  ett par svarta jeans som är i min längd!!( ankle jeans :P ) , miiiracleeee.

Pussss
- kiiiicki






Kommentarer
Postat av: TheShaker

Så du är hemma nu då? Vad sägs om att kanske ses i nästa vecka då? Kanske hela F.U.? :)

2010-09-17 @ 23:18:40
URL: http://theshaker.se
Postat av: Candy

Ser underbart goda ut! :) Hur gör man toppingen? ^^ Pusskram

2011-01-09 @ 14:37:17
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0